2012. július 31., kedd

Olga GOVORTSOVA - Eugenie BOUCHARD
(WTA, Washington) Július 31. 22:00


tipp: Govortsova 2-0 -ra nyer
odds: 2,75
office: bet365
tét: 10*


Tovább zajlik az Olimpia árnyékában a washingtoni tenisz torna, kisebb nevekkel, de sokak ezt használják ugró deszkának a formába hozásra. Az első körös teljesítményt direkt megvártam a fehérorosz Govortsova -val kapcsolatban, mert nála az átlagnál is több dolgot le lehet szűrni, ha sima nyitó győzelemmel kezd, akkor egy gyengébb mezőnyben megvan a lehetősége, hogy sokáig meneteljen. Agresszív stílusával, s úgy néz ki kellő magabiztosságával a fiatal riválisait most letudja nyomni taraflex borításon. A tehetséges Pliskova ikerpárból Karolina -t egy könnyed dupla 6:2 -vel küldte pihenőre, adogatásit rendkívül jó arányban hozva, break pont lehetőséget sem hagyott cseh riválisának. Egy újabb fiatal, most egy kanadai újdonsült ifi wimbledoni bajnok következik. Tavaly fedezhettük fel a csinos Bouchard -t a kanadai tenisz sorozatot követvén, ahol szabad kártyát kapott. Itt Washingtonban saját erőből van ott a főtáblán, sőt Granby -ből egy ITF fináléval érkezett a szomszédba. Ám az ITF szinten sokkal gyengébb nevekkel mérte össze erejét, Govortsova egy tipikus nagy ütő, kérdés mennyire tudja majd tartani vele a lépést. Engem meggyőzött a fehérorosz, aki egy újabb tinit végezhet ki nagyobb rutinjával, koncentrált játékkal a két szettes továbbjutása egyáltalán nem lenne meglepő.
6:1,0:6,3:6

9 megjegyzés:

  1. felfelé vitték a szorzót,vajon miért lehet?

    VálaszTörlés
  2. akarod mondani lefelé? 1.66re zuhant Govortsova O. (Blr) szorzója :)

    VálaszTörlés
  3. köszi a segítő szándékot,megbaszhatom vele a faszt!!!!
    nagy tippek a semmire!!inkább hagyjad abba......

    VálaszTörlés
  4. akinek inge,vegye magára.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nem az én oldalam de szerintem a kollega is megírta, hogy amit mit írunk az csak saját meglátás minden tipp csak saját felelősségre történjen

      Törlés
  5. én azt értem,de felteszek egy kérdést,"a kolléga" hozzá se szól,neked meg fogalmad sem volt az oddsokkal kapcsolatban sem.akkor meg nem blogot,hanem otthon naplót kell írni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne haragudj én a kezdeti oddszt láttam amit titti7 írt. nem követem nyomon ezt a meccset mert nem érdekelt nálam csak azt láttam hogy ő kiírta 2.50re azóta meg lement 1.6ra. a kollegát idézőjelesen írtam.

      ezt ide írtam mert itt aktuális.
      további szép estét.

      Törlés