2012. február 24., péntek

Nina BRATCHIKOVA - ARN Gréta
(WTA, Monterrey) Február 24. 22:00

tipp: Bratchikova
odds. 1,80
office: bet365
tét: 10*


A legtöbbek által az év elején az Australian Openen mutatott menetelése során felfedezett orosz tehetség, Bratchikova -ról mostanra megállapíthattuk, hogy ő is képes óriási hullámhegyekre, völgyekre. Az Open után gyengusnál-gyengusabb riválisokkal szemben izzadt meg illetve kapott ki. Az igazi szovjet arcberendezéssel megáldott lány igazi hangulat függő, de ha van kedve játszani akkor nagyon megy neki, márpedig a napos Monterrey -ben ismételten megindult a szekere. Pivovarova -t a taraflex borításba döngölte, valamint az sem "rossz" jel, hogy két kiélezett szettben a mindenkor veszélyes, egyedi teniszt mutató Vinci -t is félre tolta az útból. A mi lányunk Arn Gréta következik, aki most nem jár a fellegekben, a kötelező feladatot tegnap is hozta, ám aggasztó, hogy sorra tudta őt breakelni a horvát ellenfele. Egy jó formában lévő Bratchikova kíméletlenül büntethet, s az önbizalomból építkezve, már-már természetes módon tudja behúzni az adogató game -eit. Eddig egyszer találkoztak, 2005 -ben nem volt kérdés, hogy ki nyer, most itt a lehetőség az orosz számára a visszavágásra, aki kiegyensúlyozottabb teniszt produkál, mint a mi lányunk. A határozottság, önbizalom terén egy szinttel előrébb jár Nina, mint Gréta ez a plusz jelenti majd a különbséget az eredményben is.
Eredmény: 0-2 (1:6,6:7)

10 megjegyzés:

  1. kellemetlen dolog magyarként magyar ellen tippet adni (majd szurkolni érte) ... még ha be is jön.. : /

    VálaszTörlés
  2. Na, csak aztán nehogy azt mondd, hogy hazaáruló :-DD Különben is itt az ideje, hogy bukjon egy tippet, mert ez már tényleg nem állapot, hogy kifosztja szegény bukikat!

    VálaszTörlés
  3. :D túl jó a statisztikája az elmúlt 2hétre ;)

    VálaszTörlés
  4. Nyert Gréta! ennek örülök! De a sportfogadás más világ, az érzelmeket ki kell tudni zárni! Engedtessen meg nekem, ha úgy látom magyarra, illetve ellene is írhassak cikket! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Hozzátenném, hány elemzést írtam az előzőekben a Magya Davis Cup csapat, Babos Timi, Kellner ádám győzelmére? legtöbbször úgy, hogy esélytelen félként léptek pályára. Azért mert egyszer-kétszer veszem a bátorságot magyar ellen írni, ne legyek már elítélve ... Én orülök az egyik legjobban, ha jól szerepelnek a mieink, drukkolok Timinek és Grétának, fantasztikus lenne egy mexikói magyar fináklé ... bár ez most csak álomnak tűnik.

    Minden jót!

    VálaszTörlés
  6. Nyert bizony! :) de kérdem milyen elemzést írtál te? vagy talán ezeket is te írod? http://sportfogadas.mobi/k-13.html

    VálaszTörlés
  7. Igen én írtam ezeknek a 80 % -t, de nem értem a kérdést mit akarsz ebből kihozni ... no mindegy, jó olvasást!

    VálaszTörlés
  8. minek írsz 2oldalon tippeket? ráadásul itt közlöd mindig később nem értem mi értelme a ctrl+c , ctrl+v -nek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah már értem! :D

      Azt egy rendszer teszi ki, meg az oldalon én cikkíróként jelenek meg. Én itt a Titti7betblogon azért közlöm, hogy egyben meglegyenek a cikkeim, s kicsit színesebben, képekkel legyen közzétéve.
      Amúgy meg két helyre kitenni, szerintem nem túlzás!
      Ezen a kettőn kívül még hova teszem ki a cikkeimet? 20 oldalról én sem tudok, csak erről a kettőről! :)

      Üdv., Titti

      Törlés
  9. Jók a cikkek ,csak így tovább!!!

    VálaszTörlés