2012. március 14., szerda

Adrian UNGUR - Lamine OUAHAB
(ATP Challenger, Rabat) Március 14. 16:00

tipp. Ungur
odds: 1,37
office: nordicbet
tét: 10*


Folytatódik a marokkói Challenger túra, rövid időn belül ez az észak-afrikmai országban megrendezendő harmadik salakos tenisz torna. A románok tehetséges salak spílere eddig szépen menetelt, az első állomáson Meknesben döntőzni tudott, Casablanca -ban viszont már nem bírta az erőltetett menetet, s egy győztes kör után megadta magát a masszív ütésekkel operáló hollandus Middelkoop -nak. Éppen jókor jött a bő egy hét szünet, így felkészülten, szellemileg és fizikálisan frissen kezdhette meg a rabati szereplést. Lojda ellen az első szettben a belerázódás szakaszát élte a román, utána azonban egyértelműsítette Lojda -val, hogy kiszámít alapjában szemcsés borításon komplettebb szereplőnek, olyannyira elvette a kedvét a morva fiúnak, hogy az feladta a küzdelmet. A következő ellenfél ideális az önbizalom növelésére. A szebb napokat is látott, a sérülései miatt sokat kihagyó algériai Ouahab következik, aki ugyan pár győzelemmel jelezte, visszatért a CH vérkeringésébe, ám, ha számottevő játékerőt képviselő riválissal találkozott, még kevésnek bizonyult a nagy akarása (Gawron, Middelkoop ellen). Papíron most jön a legnehezebb találkozója az algírnek ebben az esztendőben, s véleményem szerint nincs felkészülve kellően erre a megmérettetésre. Az első körös, Semrajc elleni produktumot is rossz volt követni eredmény követés szintjén is, összevissza break -elték egymást az első szettben, s végül az hozta a sikert, hogy az afrikai tudta 5:5 -nél megszerezni a lélektani előnyt, egy nagyon gyengus színvonalú összecsapásból került ki győztesen. A román "magyar nevű" Ungur nem ad ilyen ajándék gameket ebben biztos vagyok, pihent állapotában kötelezően hat a szettveszteség nélküli győzelme. Az irodák zavarodottak az odds meghatározást illetően, én lecsaptam a NordicBet ajánlotta 1,37 -es szorzóra, a legtöbb iroda 1,20-1,22 -re lőtte be a román sikert, a StanJames 1,07 -re ...
Eredmény: 0-2 (1:6,4:6)

3 megjegyzés:

  1. Szia Titty,

    Remélem jönni fog adrián ungur játéka, mert nézem közben az élő meccset, hát az első szett nem annyira fényes, reméljük a következő annál jobb lesz, illetve teljes győzelem!:))))

    VálaszTörlés
  2. Én még mikor visszafogadhattam ,volna nem tettem 1,9 volt még OUAHAB-ra. Már akkor látszót, hogy Ungur ma nincs jó passzba. Az már csak az én szerencsém, hogy mire végre van tőkém titti tippekre pont olyankor nem jön be.....pff Hát ez van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez van, én is megtörtem aznap este mikor elment rajta, de elkezdtem újra építkezni, fő az optimizmus:))))))))

      Törlés