2012. március 23., péntek

Mona BARTHEL - Ekaterina MAKAROVA
(WTA, Miami) Március 24. 16:10

tipp: Barthel 2-0 -ra nyer
odds: 2,00
office: unibet
tét: 10*


Mona Barthel -ből egy éven belül akár TOP10 -es játékos válhat, amilyen ütemben fejlődik az káprázatos, nem csak tehetség, de munka is van a teljesítménye mögött, s ez hozza szépen a gyümölcsét, s nem csak a kemény borításos szezonban, de salakon is hallunk majd a germánról. Szegényke a pattanásokkal nem tudott megbirkózni, ellenben a riválisokkal. Említésre méltó, hogy a múlt heti Indian Wells -i menetelés Azarenka menetelés során ő volt az egyetlen aki szettet nyert, sőt megszorongatta a fehérorosz nyakát, aki csak kínok közepette döntő szett tie-breakben jutott túl Mona -an. A fantasztikus forma Miamiban is kitart, sőt tetőzik. Arn Grétát szinte a földdel tette egyenlővé egy game -t engedélyezve a magyarnak, de Jankovic -t is gyors pakolásra irányította egy könnyed 6:0,6:3 -mal. Ezek az eredmények már előrevetítik, hogy sokáig juthat ezen a héten a floridai forróságban. Makarova nevét hallván egy masszív teljesítményre képes játékos jut az eszünkbe, aki ugye az Australian Openen verte például az agyatlanul ágyúzó Serena Williams -t is. A jelenlegi TOP10 szintje azonban neki túl magas, ha nem engedik saját stílusát kibontakoztatni akkor képes elkedvetlenedni, ezt tette a közelmúltban Wozniacki és Sharapova ellen is, s a nálam abszolút TOP10 -es szintet megütő Barthel ellen is erre számíthatunk. Olyan magabiztossággal játszik a német lány, hogy még break pont közelébe is nehéz eljutni ellene (Grétának nem is sikerült, Jankovic -nak négyszer, de mindet hárította Barthel), Makarova sokszor egysíkúnak tetsző ütögetős stílusa, Barthel sokrétű, váltogatós teniszével szemben véleményem szerint szintén kevésnek bizonyul majd. A Schleswig-Holstein tartományból származó lány -t lehet ismét csak a világelső Azarenka esetleg Sharapova állíthatja meg?
Eredmény: 0-2 (2:6,4:6)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe! Szinte biztos vagyok benne, hogy az előző fullos hónap után elkezdted nagy téttel pakolni a meccseket. Ennek csak cumi lehet a vége, nyerő hónap, bukó hónap, bármikor bejöhet egy rossz sorozat, éves szinten viszont nagyon jó profitot hoznak a tippek. ;-)

      Törlés
  2. Én azt gondolom kicsit kultúráltabb leszek.A meccset csak simán Makarovára tettem mégpedig azért mert tipikusan olyan játékos aki egy adott tornára jól felszívja magát és rendre megtréfálja a nagyokat.3.10es odds Makarovára ajándék volt szerintem mint ahogy az meg furcsa dolog hogy Barthelt mindenhol ilyen 1.30-1.40 között adták.Ennyi a két teniszező között nincs sőt.a reális olyan 1.80-1.90 lett volna mindkettőre.
    A másik dolog sztem amit Titti nem vett figyelembe hogy hiába van jó formába Barthel két három körnél nem megy többet egy tornán.(kivétel hobart volt idén)Utána rendre leereszt.
    Összeségében sztem ez egy rosszul felépített tipp volt és bocs a kritikáért de én így gondolom.
    A másik: mit gondolsz a holnapi Raonic-Murray meccsről?
    Én valahogy arra gondolok hogy a kanadai megtréfálja Andyt.Multkor Raonic megszorongatta Federert is és kifejezetten fekszik neki hogy amerikában van a meccs és kemény borításon míg Andy kikapott Garcia-lopeztől és úgy érzem a játékán mintha kicsit fásult lenne.Lehet nem fog nyerni Raonic de sztem egy szettet biztos hogy nyer.De az is benne van hogy behúzza a meccset.

    Üdv : Pozzato

    VálaszTörlés
  3. Távol voltam hétvégén, így csak most tudok reagálni! Köszönöm a reakciókat. Szerintem az elsőre nem szolgáltam rá! Senki sem kért téged, hogy rakd meg a tippjeimet, a főcím kép alá sem véletlen van felírva a figyelmeztetés!
    Én haladok tovább a megkezdett utamon! Sok szerencsét Mindenkinek!

    VálaszTörlés